Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sémiotická analýza televizní komunikace značky Air Bank v roce 2017
Janouch, Filip ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá na základě sémiotické analýzy audiovizuální reklamu. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaměřuje na sémiotiku jako vědní obor, popisuje její vývoj, historii a moderní podobu. Je zde nahlíženo na znak jako základní stavební prvek celého vědního oboru. Dále popisuje na reklamu jako samostatný komunikační proces, definuje jej a analyzuje vybrané audiovizuální prvky. Současně aplikuje poznatky získané při studiu vývoje sémiotiky, mezi které patří konotace, denotace a mýtus. Zde je využito dílo Rolanda Barthesa Mytologie. Praktická část sestává ze dvou celků. Prvním je samotná sémiotické analýza na vybraných televizních spotech značky Air Bank. Sémiotická analýza je provedena na základě Barthesových Mytologií. Jeho přístup byl zvolen hlavně proto, že se neomezuje na jednu určitou metodu, a dovolí tak zkoumat veškeré roviny reklamy, mezi které autor řadí příběh, dějiště, dialog a audiovizuální prvky reklamy, tedy zvuk a obraz. Druhým celkem je potom rozhovor s tvůrcem reklamního sdělení, panem Tomášem Belkem, kreativním ředitelem agentury Ogilvy & Mather, s.r.o. Zde je patrná snaha zjistit vývoj celého konceptu, který je v komunikaci značky Air Bank použit, a konfrontovat tvůrce s poznatky nabytými na základě provedené analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.